Eilen aamupäivällä Lahden Kilpiäisissä kadonnut nainen on löytynyt sivullisen ansiosta.
Kadoksissa ollut oli tavattu Valtatie 24:llä kävelemässä. Ohi ajanut sivullinen oli tunnistanut kadonneen tuntomerkeistä ja ottanut hänet kyytiin sekä toimittanut oikeaan osoitteeseen.
– Loppu hyvin, kaikki hyvin, poliisi toteaa, ja samalla kiittää sivullista valppaudesta.